Den shhastja
Дистанційне навчання 20.03.20

       Пообіцяй собі проводити більше часу з тими, хто наповнює твоє життя сенсом. Дорожи чудовими митями, купайся в них. Роби те, що тобі завжди хотілося робити. Вилізь на скелю, на яку ти мріяв піднятися, або навчися грати на трубі. Танцюй в струменях дощу або опануй нову справу. Навчися любити музику, вивчи ще одну іноземну мову і знову засвіти здатність захоплюватися, яку ти мав в дитинстві. Не відкладай щастя, воно поруч!

І ми не станемо відкладати на потім виконання сьогоднішніх завдань. А вони у нас такі...

Сьогодні п'ятниця - кінець першого пробного тижня, протягом якого ми навчалися дистанційно. Тому давайте спробуємо підвести підсумки нашої роботи:

1. У робочих зошитах виконати первірну роботу з математики за темою "Збільшення, зменшення числа у кілька разів". Результат виконання чекаю у вигляді фотозвіту.

20 березня

Перевірна робота

№1 (Записати вирази й обчислити їх)

а)  5 збільшити у 4 рази, а потім зменшити на 18

б) 21 зменшити у 3 рази, а результат збільшити на 6

в) Суму чисел 19 і 17 зменшити у 4 рази

г) Різницю чисел 62 і 54 збільшити у 4 рази

№2

Накреслити 4 відрізки, надписати їх довжину:

АВ = 3см

CD = у 2 рази довший за АВ

OK = на 4см довший за CD

MN = у 5 разів коротший за ОК

№3 (Скласти і записати вирази для розв’язання задач)

а) Довжина моста а метрів, а ширина – у 4 рази менша. Яка ширина моста?

б) Тетянка відгадала b загадок, а Оленка – на 4 загадки більше. Скільки загадок відгадала Оленка?

в) Для ремонту купили с банок білої фарби, а зеленої – на 4 банки менше. Скільки купили банок зеленої фарби?

г) Магазин продав d кілограмів цукру, а борошна – у 4 рази більше. Скільки кілограмів борошна продав магазин?

№4 (розв’язати рівняння з перевіркою)

4 х = 28              х : 4 = 6           24 : х = 4

№5 (ускладнений. Скласти рівняння, розв’язати по можливості, але секрет розв’язування подібних рівнянь ми розглядали)

Петрик задумав число. Спочатку збільшив його у 3 рази, результат  зменшив у 4 рази, те, що отримав, збільшив на 10 і зменшив на 7. В результаті одержав 9. Яке число задумав Петрик?

 

Наступне завдання стосується уроку "Я досліджу світ: інформатична галузь"

Практична робота у Word

Виконати таблицю за зразком, заповнити порожні комірки.

Число

Операція

Результат

12

Зменшити у 3 рази

 

8

Збільшити у 2 рази

 

9

Збільшити на 8

 

21

Зменшити на 7

 

36

Зменшити на 9

 

36

Зменшити у 4 рази

 

8

Збільшити на 4

 

8

Збільшити у 4 рази

 

28

Зменшити на 7

 

28

Зменшити у 7 разів

 

16

Зменшити у 4 рази

 

6

Збільшити на 4

 

6

Збільшити у 4 рази

 

32

Зменшити на 4

 

32

Зменшити у рази

 

 

Перед тобою постане задача – як збільшити кількість рядків у таблиці?

Дій за алгоритмом:

  1. Набери стартову таблицю, у ній 8 рядків
  2. Наведи курсор на правий нижній кут таблиці – з’явиться малесенький квадратик
  3. Натисни на малесенький квадратик правої кнопкою миші – з’явиться контекстне меню
  4. Знайди у ньому команду «Вставити», натисни на неї лівою кнопкою миші – з’явиться ще одне контекстне меню
  5. Вибери у ньому команду «Вставити рядки знизу»

Якщо ти виконав усі пункти правильно, таблиця збільшиться. А далі ти вже знаєш, що робити! Удачі!

А ще я сподіваюся, що ви не обійдете увагою книжечку, яку читаєте. До зв'язочку! 

Owl ava
Sovushka

20 березня, 2020

Схожі статті