Дистанційне навчання 20.03.20
Пообіцяй собі проводити більше часу з тими, хто наповнює твоє життя сенсом. Дорожи чудовими митями, купайся в них. Роби те, що тобі завжди хотілося робити. Вилізь на скелю, на яку ти мріяв піднятися, або навчися грати на трубі. Танцюй в струменях дощу або опануй нову справу. Навчися любити музику, вивчи ще одну іноземну мову і знову засвіти здатність захоплюватися, яку ти мав в дитинстві. Не відкладай щастя, воно поруч!
І ми не станемо відкладати на потім виконання сьогоднішніх завдань. А вони у нас такі...
Сьогодні п'ятниця - кінець першого пробного тижня, протягом якого ми навчалися дистанційно. Тому давайте спробуємо підвести підсумки нашої роботи:
1. У робочих зошитах виконати первірну роботу з математики за темою "Збільшення, зменшення числа у кілька разів". Результат виконання чекаю у вигляді фотозвіту.
20 березня
Перевірна робота
№1 (Записати вирази й обчислити їх)
а) 5 збільшити у 4 рази, а потім зменшити на 18
б) 21 зменшити у 3 рази, а результат збільшити на 6
в) Суму чисел 19 і 17 зменшити у 4 рази
г) Різницю чисел 62 і 54 збільшити у 4 рази
№2
Накреслити 4 відрізки, надписати їх довжину:
АВ = 3см
CD = у 2 рази довший за АВ
OK = на 4см довший за CD
MN = у 5 разів коротший за ОК
№3 (Скласти і записати вирази для розв’язання задач)
а) Довжина моста а метрів, а ширина – у 4 рази менша. Яка ширина моста?
б) Тетянка відгадала b загадок, а Оленка – на 4 загадки більше. Скільки загадок відгадала Оленка?
в) Для ремонту купили с банок білої фарби, а зеленої – на 4 банки менше. Скільки купили банок зеленої фарби?
г) Магазин продав d кілограмів цукру, а борошна – у 4 рази більше. Скільки кілограмів борошна продав магазин?
№4 (розв’язати рівняння з перевіркою)
4 • х = 28 х : 4 = 6 24 : х = 4
№5 (ускладнений. Скласти рівняння, розв’язати по можливості, але секрет розв’язування подібних рівнянь ми розглядали)
Петрик задумав число. Спочатку збільшив його у 3 рази, результат зменшив у 4 рази, те, що отримав, збільшив на 10 і зменшив на 7. В результаті одержав 9. Яке число задумав Петрик?
Наступне завдання стосується уроку "Я досліджу світ: інформатична галузь"
Практична робота у Word
Виконати таблицю за зразком, заповнити порожні комірки.
Число |
Операція |
Результат |
12 |
Зменшити у 3 рази |
|
8 |
Збільшити у 2 рази |
|
9 |
Збільшити на 8 |
|
21 |
Зменшити на 7 |
|
36 |
Зменшити на 9 |
|
36 |
Зменшити у 4 рази |
|
8 |
Збільшити на 4 |
|
8 |
Збільшити у 4 рази |
|
28 |
Зменшити на 7 |
|
28 |
Зменшити у 7 разів |
|
16 |
Зменшити у 4 рази |
|
6 |
Збільшити на 4 |
|
6 |
Збільшити у 4 рази |
|
32 |
Зменшити на 4 |
|
32 |
Зменшити у рази |
|
Перед тобою постане задача – як збільшити кількість рядків у таблиці?
Дій за алгоритмом:
- Набери стартову таблицю, у ній 8 рядків
- Наведи курсор на правий нижній кут таблиці – з’явиться малесенький квадратик
- Натисни на малесенький квадратик правої кнопкою миші – з’явиться контекстне меню
- Знайди у ньому команду «Вставити», натисни на неї лівою кнопкою миші – з’явиться ще одне контекстне меню
- Вибери у ньому команду «Вставити рядки знизу»
Якщо ти виконав усі пункти правильно, таблиця збільшиться. А далі ти вже знаєш, що робити! Удачі!
А ще я сподіваюся, що ви не обійдете увагою книжечку, яку читаєте. До зв'язочку!